fredag 8. april 2016

Utfordring dag 10!

Wuhu, jeg er skikkelig fornøyd med meg selv. Ikke bare har jeg trent hver dag i 10 dager, jeg har også filmet, lastet opp og skrevet blogg. Ikke verst. Det har vært en skikkelig treningsbooster dette, så jeg gleder meg til å fortsette.


I dag har vi trent kjede, JUHU! Apport og innkalling, baklengskjedet. Det gikk flotters.











Så måtte vi trene litt fvf. Jeg ville se om en 15km tur hadde innvirkning på høyheten hans. Det hadde det ikke. Men i løpet av treningsøkten synes jeg vi kom litt på plass med posisjonen. Han gikk penere synes jeg. Mer jobbing med bakpartskontroll fremover,helt klart!
Først film med belønning med leke, da går jeg litt lengre før belønning. 
Med godbitbelønningen(tube med leverpostei - den var ganske pop!) ser man at jeg korter ned hvor langt jeg går før belønning for å unngå lyd. Jeg klikker ofte for like mange skritt når jeg belønner med godbit, det må jeg prøve å unngå blir en vane.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar