tirsdag 12. april 2016

Utfordring dag 14!

I dag har vi vært på langtur 20km, så dermed ble det ikke store treningsøkten. Vi har kun kjørt en økt med hoppstå egentlig. Tenkte først å shape den tilbake(han har hatt den før en gang, men den var ikke særlig pen), men når jeg så at han begynte med bakbeinsbevegelser med en gang det ikke ble noe belønning fant jeg ut at jeg ikke ville tulle med den biten. Så han fikk en mini-bakpartskontroll-økt, før jeg så gikk over på hoppståarbeidet. Startet med en håndtarget over hodet hans og belønnet for hoppet opp. Satte på kommandoen stå mens han utførte(et par ganger avbrøt han hoppet og gikk i stå - så han kan tydeligvis stå-kommando, sånn litt.) og fjernet targeten. Belønnet flere ganger mens han stod etter hoppet bare for å få en forventning om å bli stående etter hoppet og dermed lettere få en god frys på sikt.
På filmen måtte jeg legge fra meg godbitene på bordet pga manglende hender og fikk dermed litt bevegelse etter han landet. Det var generelt sett ganske rotete sammenlignet med det vi fikk til før jeg startet å filme. Er det ikke typisk?


Beklager helt elendig filming, jeg må finne et bedre alternativ.


Etter planen skal dette bli et vidunderlig element i flere øvelser. :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar