mandag 4. april 2016

Utfordring dag 6!

I dag vi trent en god del, føler jeg selv i hvert fall!
Først ut var Beetle. Vi gjorde litt collar grab, lekte litt, shapet på innsitten og hadde en rar frishapingsøkt.


Her er fra innsitten, når jeg ser på filmen synes jeg det er vanskelig å se hva kriteriet mitt er. Jeg tror nok jeg vil jobbe litt på kassa videre, for å få det litt tydeligere at det er bakparten vi jobber med. Dessuten blir det lettere for meg å se hva hun gjør og dermed få bedre timing - håper jeg. Man kan også se at hun ikke er helt repetisjonsklok og at hun har det med å "utvide" adferd. Ganske sjarmerende, så jeg lar henne få uttelling her og der. Kanskje ikke det smarteste, men jeg klarer ikke å la være.






Ettra har fått børstet støvet av gamle kunster. Hun jobbet som en helt, og det føltes så godt å gå lydighet med henne igjen. Vi tok for oss fvf, vendinger, sideforflytninger, pirket på posisjonen og rygget litt. I tillegg jobbet vi litt med dekken og tannvisning. Jeg rekker ikke å laste opp filmen av henne om jeg skal få postet før midnatt, så den får eventuelt komme i morgen. Om jeg ikke filmer en ny økt, jeg tror vi begge syntes dette var supermorsomt. Hun fikk også en markeringsøkt som jeg var godt fornøyd med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar